Gå til innhold

sovner når jeg ammer om natta jeg...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

huff.. det er såååå skummelt syntes jeg.. huff... ligger i senga og ammer jonathan om natta oxo plutselig våkner jeg 2 timer etterpå og han ligger fortsatt med puppen litt imunnen... så fra nå av skal jeg sitte i sengen når jeg ammer... blir helt skremt jeg... noen som har tips for og holde seg våken<???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sovner jeg også. Jeg sitter i sengen og sover så godt. Tror vi er ubevisst klar over at vi har de på magen at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumra bærre æ... men bruk å gløm at æ har lagt ho telbake i kurven... våkna med ett røkk og leite førtvilt etter ho i senga... men da ligg ho der i kurven... kanskje ho hoppa oppi dit sjøl? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant fort ut at jeg var nødt til å sitte og amme for å klare å holde meg våken. Har skikkelig problem av og til, men har ikke sovna med Mathea ved puppen enda. Opplever derimot som deg Snupidupi at jeg våkner om natta og får et panikkanfall fordi jeg ikke vet hvor hun er. Tror jeg har lagt meg oppå henne... Hun ligger alltid i sengen sin men jeg har vært så trøtt at jeg ikke husker å ha lagt henne der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...