Hufsetutta Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er nå 37 +6, og har gått ut i permisjon for en uke siden. Er så trøtt, så trøtt hele tiden. Orker ikkke stort annet enn å ligge på sofaen og se på tv hele dagen. Har inntrykk av at alle styrer rundt og forbereder det siste før babyen kommer. Er det bare meg som kjenner meg så utrolig trøtt, eller finnes det flere?
Laban Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har vært kjempetrøtt lenge jeg... Er i uke 33 nå. Litt opp og ned selvfølgelig, men merker nå at trøttheten kommer snikende igjen. I og med at du er så nærme fødsel syntes du bare skal tillate deg å være trøtt; ligg på sofaen, se på tv, sov det du føler for!!! Permisjon tre uker før termin skal vel brukes til å samle krefter.... Du får alltids på plass det du MÅ før fødsel -mye kan også vente:-) Kos deg, nyt dagene!!!
go`gutten +go`jenta Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hei. Jeg kjenner meg godt igjen. Jeg har nettopp begynt på uke 33 men har vært sånn i flere uker alt.Sover gjerne 3 ganger om dagen, men sliter da selvfølgelig med å sovne til kvelds. Sovner ikke før 2 tiden om natta. Skal en tur på sykehuset for kontroll i morgen , så jeg får se om de har noen gode råd.. Godt det ikke er lenge igjen..
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 jeg har også vært kjempetrøtt de siste ukene..men nå merker jeg at jeg har fått litt mer energi igjen,. kanskje for at babyen kommer snart?=)
tutta77 Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Nei da du er ikke alene! jeg gikk også ut i permisjon for akkuat en uke siden.... har termin den 22. Og ALT er tungt og fælt for tiden! føler meg som en oppblåsbar dokke med aaalt for mye luft! vondt i bekkenet... alt er pes! står opp kl halv åtte å leverer lillegull i bhg ,kommer hjem å legger meg igjenn.. sover i 3 timer`s tid.. daff og fæl! får såååå dårlig samvittighet da sambo kommer hjem å han må rydde ut av oppvaskmaskina og sanne ting.. huff vi har det fælt enda godt det kommer bedre tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå