Gå til innhold

Husk se TV 2 kl 22.30... :o))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si at jeg rett og slett ble kvalm av denne mannen der.. Behandler barna som minivoksne.

Greit at de skulle få se klinikken de var laget på,, Men unger på 5 år synes neppe sånt er så spennende. Og guttene kjedet seg jo, det så en. Og plutselig skal en mor dumpe inn i deres liv. Hvilke konsekvenser må det få for disse små som er vant til å ha bare en far?

Og det at han hadde 4 embryo til på frys, det skremte meg.

Følte at han bare hadde lagd barn fordi han hadde penger til det og trengte noen å vise frem for folk.

Likte ikke det programmet i det hele tatt, for jeg kjente at jeg ble mer og mer sint på den mannen.

Annonse

Godt å høre at det ikke bare var meg som syntes denne mannen virket SYK.

Han var kvalm og virket pervers der han gjentatte ganger messet om og om igjen om "eggceller og sædceller". Jeg sa til slutt til sambo at "sier han dette EN gang til så kaster jeg opp" ..........

"Eggs and seeds"

"Eggs and seeds"

"Eggs and seeds"

"Eggs and seeds"

*Arrrgghhh*

Tenk å innbille seg at barn på 4-5 år er interessert i dette?? Og ta med småbarna på klinikken for å fortelle at "dere ble laget i denne sengen"

Er ikke det sykt?

*Grøsser*

Ble helt stressa av den mannen jeg. Synes han påla ungene alt for mye og spurte dem om hva meningen med livet er å sånn. Stakkars barn! De ville jo bare leke og være unger.

Switchet over til Kos og Kaos etterpå og ble ikke mindre stressa av at pedagogiske ledere i en barnehage sier at: barna leker puleleker, danser nakne og tar hverandre på tissen. Og minst like kvalmt var det at Trond Viggo fortalte at da han dusjet med døtrene sine fiklet de og lekte at hans penis var en mikrofon. Og at han måtte be dem slutte etterhvert fordi han holdt på å bli stiv... Æsj!

Greit å være åpen rundt nakenhet og sånn, men ærlig talt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...