Gå til innhold

Hva er finest, Fredrik, Kristian eller Ola?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ojjj, vanskelig! Flotte navn alle tre! Hadde nok tatt Fredrik eller Kristian selv. Begge er like fine, det som teller til fordel for Fredrik er at han sannsynligvis slipper å si like ofte hvordan navnet skrives. Han må jo med Kristian si at han heter Kristian med K.

Men Ola er også stilig. Regner med alle navnene passer både til etternavn og søskens navn.

Uff ikke mye til hjelp... Lykke til med fødsel og navnevalg!

Annonse

OLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

hihi, jeg hadde Kristian som første valg på sønnen min da jeg gikk gravid, kusina mi tok navnet så da skiftet jeg mening noe jeg aldri har angret på. Fredrik, er samboeren til en kusine av meg, en annen kusine har vært sammen med en OLa. Jeg vet faktisk hva slags navn jeg liker best jeg. Ola kanskje, synnest det er et koslig navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...