Tiddelidu Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Begynte på Cerazette for en uke siden, og jeg har kjent humørsvigningene virkelig svinge seg i valsen. Kjennes akkurat ut som da jeg gikk på p-sprøyta, og de 3 første ukene i graviditeten. DET orker jeg ikke igjen (ikke mannen min heller) så da var det slutt! Er det noen her som er fornøyd med spiral? Hvilken?
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Kobberspiral! Mye billigere, like trygt mht graviditet og ingen hormoner. Helt topp!
miaminmia Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 jeg opplevder akkurat det samme som deg. brukte de pillene i 14 dager og var tverr og vanskelig. Jeg spurte typen om han synes jeg skulle slutte på de og han var rask med å svare ja da:) Så nå skal jeg få satt inn hormon spiral den 23 januar. Hadde den før jeg ble gravid med snuppa, og var kjempe fornøyd. Hadde nesten ingen blødninger og merket ikke at den var der. det eneste var at det var litt vondt etter den var satt inn(sterke mens smerter) en stund og hadde litt problemer når den skulle taes ut. men alt i alt var jeg kjempe fornøyd. Lykke til med valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå