Gå til innhold

oiii!! kjente en liten "dutt" utapå :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

så rart har kjent at det bobla å fiskehale å alt det der. så lå på ryggen å kjente ned mot skambenet, da var h*n aktiv lenge også plutselig en liten dytt mot handa. ikke stor nei. h*n måttet ha tatt i altn makta sikkert stakkar liten. er hmm 18+2 tror jeg sånn ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjente jeg i går også! Utrolig morsomt! Jeg forta meg og fikk kjærsten til å legge hånda på magen også, og like etterpå kjente han et lite spark mot fingrene! Han ble så glad og ivrig! :)) Er 18 uker idag. Har kjent liv et par uker nå, noen dager mye, andre dager mindre.

Føles som jeg svever på en rosa sky :)

Skrevet

Det er heilt fantastisk første gongen ein kjenner den første skikkelige DULTEN! Kjente det sjølv for nokre dagar sidan (då var eg 18+0) Herleg!!

Skrevet

min kjære rakk ikke å kjenne noe for det ble stillt etterpå, men blir vel mer etterhvert får vi håpe. men ligger de med hodet ned? eller har de det så romslig enda at de kan surre rundt?

Skrevet

ååå, gleder meg til det er min tur...

mannen min kommer hjem til torsdag, og hadde vært så fantastisk om han kunne kjent noen spark før han drar igjen! (blir i ca to uker..)

Men en får vel bare smøre seg med tålmodighet, så en dag sparker h*n til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...