tonemor81 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei jenter Ikke det at jeg har prøvd så fryktelig lenge altså, men jeg lurer på en ting... Moren min ble gravid kjempefort med første barnet, men sleit i seks år med å få nummer to. Kan sånt være arvelig? At man sliter med å bli gravid, mener jeg, eller er det helt individuelt?
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Veldig inviduelt tror jeg. Jeg har også en mor som ble gravid så lett som bare det, til og med gravid med spiral hun. Mens jeg er i 6. pp og har prøvd alt av kjerringråd, eggløsningssprøyter og tatt masse undersøkelser. Mye som spiller inn, form, energi, timing, stress blant annet.
Nanna:-D Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hei... Jeg tror at det er mye som spiller inn. Som planlegger sa, form, stress, timing osv. Men jeg tror også arvlighet spiller inn. Mamma slet i halvannet år før ho var gravid med søster'n. Men pappas familie er kjempefruktbare. Begge mine tanter, og alle jente-søskenbarn + min søster har blitt kjempefort gravide. Sånn er jeg også. Første gangen jeg ble gravid slutta jeg på pilla midt på ett brett, hadde mensen da og en gang etter det, så var jeg gravid. Det endte i exu. Hadde en mens etter det, så var jeg gravid igjen. Det endte desverre i MA som ble oppdaga nå 3januar. Er spent på hvor lang tid det tar før jeg blir gravid igjen når vi begynner å prøve igjen... Men som sagt, jeg tror arvlighet spiller inn, hos meg, arvlighet fra pappas side... Lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå