Gå til innhold

Snupi76, Brumm, Tullemor, Bjørnen Corallgol og Høst72:-)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Hvordan går det med dere om dagen? Synes det ikke er så mange "kjente" her nå - men så har jeg vært bortreist i nesten ei uke så jeg er jo ikke så velidg oppdatert... Selv har jeg spraystart den 27. januar, men vi er i kontakt med Tromsø for kanskje å ta siste forsøket m/langtidsodling der. Gruer meg til reiseveien, men er samtidige klar for noe nytt nå så jeg tror vi skal gå for det.

I tillegg skal vi på samtale med Omnia denne uka for å høre om de anbefaler forsøk i naturlig sykluss + at vi mailer med AVA i Finland ang. private forsøk der. Så ting skjer... Men har også fått vite at 2 venninner er gravide med termin i løpet av sommeren, og det får hjertet mitt til å blø... Vil at det skal være vår tur nå!

Håper dere alle har det bra på hver sin måte - kanskje vi treffes snart? Jeg har masse stress på jobb om dagen, men hvis noen foreslår tid & sted skal jeg nok få det til:-)

Klem til alle fra

Fortsetter under...

Så bra at du er igang snart da snuppa... det gleder meg...

Selv ruger jeg på harde livet.. denne uken er jo den værste.... sist startet jeg jo å spotte på dag 9 altså i morgen...men vi XXXXX alt vi har for at vi lykkes denne gangen... snakket med Brumm på telefon i går og er helt klart klar for nytt treff.. men som jeg sa jeg må jo bare se an dette svaret....

STOR KLEM FRA MEG...

Hei snøfilla

Nå har jeg akkurat logget meg på for å sende dere en hilsen, siden det er så lenge siden jeg har "sett" dere her inne!

Wow, det høres ut som dere har mye å henge fingrene i om dagen med tanke på forsøk! Selv ringte jeg inn til Riksen i dag, og skal starte med spray 2. februar og uttak i uke 10. Håper virkelig at dette tredje forsøket går rett vei, det hadde vært godt å slippe å ta stilling til hvilken klinikk vi eventuelt må henvende oss til...

Jeg studerte i Tromsø for en del år siden, og synes det er en veldig koselig by! Flyet dit tar i underkant av to timer, så det tar jo litt tid. Fordelen er kanskje at da får man reist vekk og bare konsentrere seg om hverandre og forsøket?!

Det var ganske mange venner og kjente som fikk barn i 2006, og vi kjenner fire stykker som skal ha i mars og april... Nå er det på tide at det blir vår tur!!!

Et treff hadde vært hyggelig, jeg skal bort førstkommende fredag, samt 22.-24. januar. Synes å huske at Brumm skal på jentetur i slutten av neste uke. Blir førstkommende torsdag for tidlig?

Klemmer fra meg også til dere alle!

Hei dere!!! Har ikke vært her så mye selv. Vært i utlandet en tur og vært en del syk. Jeg venter på mensen.. Bestemt oss for å vente en mnd til, så ved neste mens, beg jeg med sprøyter på dag 2.

Veldig klar for et treff. Fredag hadde vært veldig hyggelig!!!!

Ja det stemmer at jeg reiser på jentetur neste helg:o)

Førstkommende fre? Den 19?

Om du leser Lenn, hadde det vært kos om du skulle en tur til Oslo???:o) Og vi som ikke er rugere trenger jo ikke å holde oss edru? hihi.

Klemmer

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har nesten ikke vært her inne selv jeg. Trengte en liten pause kjente jeg. I tillegg så har jeg vært plaget med halsbetennelse, ble frisk i 1,5 uke og nå er det på'n igjen..... Så treff den 19 på meg passer dårlig desverre. Men håper dere koser dere da-det vet jeg at dere gjør :-)

I tillegg har sambo lagt planer for helgen - jeg fyller 30 den 18 januar... Oiiiiiiiiii..... Så håper jeg er i litt bedre form da...

Vi skal ha fryseforsøk i februar. Så når mensen dukker opp er det klart for neste runde.

Jeg sender en klæm tilbake til Snøfilla og en til alle de andre jentene her inne :-)

Hei hei alle sammen!

Ja - det begynner å bli leeenge siden jeg har skrevet her inne også, har fulgt litt med på dere da, for å se hva som skjer.

Jeg har kjempelyst til å treffe dere igjen, men kan ikke til fredag. Vi skal nemlig en tur hjem til sørlandet! Må jo treffe litt familie av og til...

Men jeg slenger meg gjerne på en hvilken som helst annen gang, eller blir med neste gang igjen. Dere er så søte og bra og prate med, så det er klart jeg må være med!

Med meg går alt bra, jeg skriver et eget innlegg på det etterpå, har vært litt av en historie...

God bedring Collargol, og Tullemor - jeg hååååper for deg denne gangen, nå skal det gå bra!!!!!!!!! *krysser fingrene for deg*

Vi snakkes jentene!!

klem fra meg :-)

Hei igjen!

Jeg har en hektisk uke på jobb og tror ikke jeg har overskudd til treff på fredag - men hva med å vente til februar, så får vi kanskje med flere? Vi kan jo ha fredag 2. febr. i bakhodet?

:-)

Hei hei!

Jeg skal treffe noen venninner på fredag, så det passer egentlig fint å utsette vårt treff. Det er jo ikke så lenge til 2. februar heller! Jeg noterer meg datoen! Den dagen skal jeg starte med spray igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...