Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg håper å holde meg aktiv gjennom hele svangerskapet. Er nå 13+4. Formen har vært litt variabel, har mest vært plaget av kvalme. Ellers merker jeg også at jeg fort kan bli uvel, andpusten og kvalm dersom jeg fks går turer i raskt tempo...spesielt etter jobb.

Nå til mitt spm; Er det noen som har erfaring med spa under svangerskapet; Dvs vannterapi med boblebad og massage stråler...?

Takker for svar fra dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! Det lurer jeg og på.. Har gått og tenkt på en spa-weekendde siste ukene nå. Høres så utrolig godt ut :)

Skrevet

SPA er fint å dra på når man er gravid:) Det er dog ikke anbefalt å ta boblebad med for varmt vann (blodtrykksøkende) eller vann tilsatt rensende/drenerende midler (f.ex alger). Man bør opplyse om graviditeten når man bestiller time, slik at man også unngår behandlinger med produkter som ikke er anbefalt gravide (f.ex eteriske oljer v/ aromamassasje) Men.. Hva jeg selv ville anbefalt: Kroppspeeling med en fuktighetsgivende innpakning etterpå, eller pedikyr med leggmassasje. Ansiktsbehandlinger er også herlig.. Bare følelesen av å bli stelt med.. Fantastisk!!

Kos dere videre!

Skrevet

Ja også har jeg hørt at det ikke er bra med badstue så styr unna det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...