to gull Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er 17 uker på vei og har hatt kynnere i to uker nå. Det er snakk om mange ganger om dagen og ofte hvis jeg går fort, bærer handleposer, stresser etc. Forrige gang hadde jeg kynnere ved all fysisk aktivitet fra uke 20 og ble sykemeldt pga det. Jeg fikk da beskjed av legen om å ta det med ro. Gjorde det i begynnelsen, me på slutten ble jeg så ratsløs at jeg gjorde det meste uansett og det skjedde ikke noe mer enn at jeg fikk kynnere. Nå er det jo ikke akkurat så lett å ta det med ro med en 1-åring som suser rundt hele dagen. Noen andre med erfaringer?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde masse kynnere sist jeg var gravid, flere om dagen. Noen ganger kom de regelmessig i flere timer i strekk før de ga seg. Jeg ble ikke sykemeldt, og fikk ikke beskjed om å ta det med ro selv om jeg var i kontakt med både lege og jordmor... Tror nok det er normalt med mange, selv om det ikke er det vanlige... Nå er jeg 21+3 og har bare hatt et par hittil, så jeg håper på det beste, er slitsomt når det står på!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Tror det er veldig individuelt med kynnere. Jeg hadde kynnere sist jeg var gravid, men de begynte ikke før i uke 30, nå har jeg hatt kynnere siden uke 18, og de er sterke, men ujevne. Lege/jordmor sa at jeg ikke skulle bære tungt, støvsuge, og gjøre ting med bøyd rygg når kynnene kom, men utenom det var det bare å holde på... Er nå i uke 24, og kynnere er blitt en hverdagslig ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå