Gå til innhold

Andre med matkick ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ENDA mat kick jeg...har nettopp hatt tre skiver, må lage meg to til nå jeg....fælt!!

Håper det gir seg snart, ikke så gøy! Og hvis jeg ikke spiser, tenker jeg på maten hele tiden!! huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det,jeg... Jeg er ellers veldig matglad, men jeg klarer ikke å spise like mye som før, det er liksom ikke plass.... Har hatt det sånn hele tiden. Ikke har jeg snop- eller snacks-hunger heller.. Heldig sånn sett!! :)) Men jeg MÅ ha appelsin hver dag, minst to! Men jeg har oppdaga at dette holder igang magen, så det er jo bare vinn-vinn-situasjon!! ;))

Skrevet

Jupp, sånn er det her også. Utrolig apetitt. Ogn enker vanvittig mye på mat...

Jeg vil helst ha flere middager jeg da. Kjøtt mest av alt.

Skrevet

Ja! Spiser mer enn vanlig og blir fort sulten/fysen selv etter en stor middag.

Tenker også konstant på mat, og neste gang jeg skal spise...

Sikkert lurt å spise litt iallfall hver andre-tredje time, så blir man kanskje mindre glupsk? Gjelder ikke for meg da, forøvrig. :P

Skrevet

Har det motsatt...problemer med å få i meg mat. Er matlei, mye jeg rett og slett ikke orker lukta/smaken av...

Er fortsatt kvalm da....så har vel noe med det å gjøre oxo.

Skrevet

He he, bare spis så mange brødskiver du vil du - det er vel ikke det verste. Jeg har spist TO middager i dag jeg.... på under fem timer.. Laget seibiff med løk sammen med sambo før han dro på jobb i tretiden. Jeg pirket mest i den.. ble kvalm av løken. Laget meg spagetti i halv seks sekstiden for å "gjøre opp"...

Så spis brødskive du ;-)

Skrevet

JA! JEG HAR DET SÅNN!

Jeg tenker på mat hele tiden, og når jeg endelig spiser så tenker jeg på hva jeg skal spise neste gang. Ikke rart kiloene sniker seg på!

Jeg er ikke kvalm engang, super form og masse energi.

Noen ganger misuner jeg de som lider av svangerskapskvalme, de blir ihvertfall ikke smellfeite.

Skrevet

ja mat nam, når jeg er oppe på do om nettene må jeg ta meg sammen for ikke å gå lage meg mat. skremmende vil bare spise. men jeg gikk ned 10kg etter at jeg ble gravid også da, hmm lille parasitten. det er først nå i 19 uke at jeg nærmer meg det jeg veide før jeg ble gravid. som er 70 kg, var rart å være neppå 60 tallet det er lenge siden. men regner med at matmomsinga roer seg når jeg har fått tatt igjen det tapte kanskje...hehe blir en kjempe baby utav det her hvis det ikke roer seg :-)

Skrevet

joda, jeg og! aldri har mat smakt bedre enn det gjør nå. spiser hver gang jeg passerer kjøkkenet...nesten:P

Skrevet

mm...ja...det er ikke lett! Tror jeg er så sulten fordi jeg har slutta å røyke og for to uker siden....

Vet ikke hva jeg skal gjøre, men nå må jeg snart stramme tøylene hvis jeg ikke vil bli 200kg som sagt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...