Gå til innhold

Dere som har hatt MA/SA: Har dere hatt det etter å ha hørt hjertelyd?


SusyQ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var usikker på om jeg skulle svare på dette. Vil ikke gjøre deg mer bekymret. Jeg har sett hjertet slå begge ganger før jeg har mistet (1 MA og 1 SA) :(

 

Men har hørt at det er svært små sjanser for å miste når man har sett hjertet slå. Jeg er nok bare max uheldig :(

 

Ønsker deg lykke til. Det hjelper svært lite å gå rundt og være redd dessverre. Prøv heller å glede deg så godt du kan. Du har svært gode sjanser for å gjennomføre et vellykket svangerskap. Jeg har en sønn på 9 mnd., så ble jeg gravid igjen ville jeg utelukkende tenkt positivt så godt jeg kunne. Tror på tankenes kraft :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 9 uker på vei, var på utvendig ul en onsdag og så hjertet slå kraftig, mistet natt til fredag samme uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så grusomt! Helt forferdelig at vi kan snakke med folk som sitte rpå den andre siden av jordkloden og sende folk til månen, men ikke finne ut noe som minsker risikoen/gjør det lettere å beregne muligheten for SA/MA...

 

Krysser fingre og tær for at alt går bra med den lille spira, - til alle her inne!

 

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Som sagt tidligere, vil ikke uro deg mere enn nødvendig, men ja.. Først hadde jeg ett svangerskap som endte i exu. Derfor hadde jeg tre ul det neste svanerskapet. De to sist ul'ene så jeg hjertet slå og alt så fint ut. Siste ul'n hadde jeg da jeg var 8+4. MEn når jeg var 13 uker på vei begynte jeg å blø litt, fikk da enda en ul, og da var det dødt...

 

Men, husk at det er flere svangerskap som går bra enn svangerskap som ender i sa\ma....

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hørte ikke hjertet,men såg det på ul 4 dager på rad,4 dagen mistet jeg babyen mens hjertet slo...men jeg har en blodsykdom,etter 9 sa fant de det endelig ut og nå får jeg hjelp som virker. såg babyen min igår...håper den ligger der å lever i 28 uker til. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...