Gå til innhold

Flere som har hodepine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 23 og har hodepine fra 13-14 tiden nesten hver dag. Er ikke plaget med dette til vanlig.. Noen tips, for hodepinetabletter er ikke akkurat så lurt å ta for mye av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du drikker kaffe, men "litt" om dagen hjelper..

Tror hjernen din mangler litt energi, så kansje en sjokoladebit hjelper..

bedre enn hodepinetabeletter iallefall...

kansje andre har bedre tips...?

Skrevet

har du kjekka om du mangler jern??

jeg er ofte plaget av det samme men gir seg ofte etter et par dager når jeg tar jern (da regelmessig) andre symtomer kan også være trøtthet..

Skrevet

Jeg ville ha sjekket jernlageret og sett om jeg behøvde jerntabletter.

Kaffe og sjokolade ville jeg IKKE ha tatt for dette kan gjøre vondt værre.

Frisk luft pleier å hjelpe.

Hvis du er mye trøtt og har hodepine så kan det være at du har behov for jern (det har de fleste i løpet av svangerskapet sa de tidligere...). Nå anbefales det å sjekket jernlageret før man begynner å ta jern, for å ta det ukritisk er ikke bra. Jern har hjulpet meg både med tretthet og hodepine. Hadde veldig lavt jernlager siden det er kun 5 måneder siden forrige svangerskap.

Skrevet

Drikker du nok i løpet av dagen? Jeg får vondt i hodet hvis ikke jeg er nøye med det.

Skrevet

Henger meg på alle de tipsene ovenfor. Men for meg ble redninga kiropraktoren. Jeg var litt stiv i bekken/nakke, men trodde ikke det var årsaken til at jeg hadde gått med hodepine i 1 mnd. Men fant ut jeg skulle dra, og etter første behandlinga var hodepinen vekk!!! :D Så hvis du kjenner deg stiv her og der, kan det lønne seg med en kiropraktortime... Anbefales på det varmeste hvis en er plaget av stiv rygg/nakke!! Lykke til! :))

Skrevet

Hallo

Har det på akkurat samme måte. Fra 12 å utover begynner jeg å få hodepine. Det e helt forferdelig. Tabletter funker ikke heller så da kan det være det samme. Får ikke så vondt i hode når jeg går hjemme. Men på jobb er det helt jævlig.

Har migrene fra før så jeg veit at man skal holde seg unna sjokolade og lakris. Kaffe er sånn litt forskjellig. Hvis du drakk mye kaffe før kan du ofte få hodepine hvis du ikke drikker like mye nå. Mye rart kroppen blir fort avhengig av.

Ellers så har jeg gått til kiropraktor jeg også og det hjelper masse.

Men jeg skiller de "forskjellige" hodepinene.

Denne hopepina kommer ikke fra nakken.

Ja ja lykke te hvertfall.

Det gikk over sist svangerskap til meg så vi får håpe det gjør det til oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...