Gå til innhold

Ikke sååå langt igjen... har fått en liten jente :o) Gratulerer!!!!!

smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Bestemte vesla seg for at hun ville ut allerede?:)

De har en egen liten vilje disse små nurkene vi har/har hatt i magen:)

Håper alt går bra med dere alle tre og at dere får nyte den første tiden sammen. Gleder meg masse til å høre fødselshistorien din!

Annonse

Oi! Gratulerer!!! :o)

Vi var jo på treff i Asker sammen den 11. og da sa du at du skulle ha keisersnitt den 24. og siden terminen din var 30., hadde jeg da ikke regnet med at du skulle få sååå fort...? Jeg var jo en dag over termin på treffet (og seks dager over i dag!!! Aaarrrgghh!) og var jo sikker på å føde før deg! ;o) Hehe!

Gratulerer så mye med Amanda! ;o) Flott navn!

Når jeg først er her inne (pleier ikke å være på dette forumet), hilser jeg til Aprilsmurfen og Lykkebarn samtidig... :o) Håper vi alle sees igjen snart! Det var kjempehyggelig på treff sist! Tross uvær og omkjøringer... ;o)

Wow! For en overraskelse! Dette var jo en uke før keisesnitt var planlagt!

Gratulerer sååå mye med en liten prinsesse med nydelig navn! Gleder meg til vi får se henne og høre alt om fødselen.

Begynner å lure på om det er noe med maten på Egon som gjør at så mange føder før tiden.... Hmmm?

Gratulerer igjen!

Ja jeg fikk også melding fra henne i går. Men jeg var i dublin så fikk ikke lagt ut på nettet. Men nå er jeg inne og leser alle de koselige innleggene dere har lagt ut mens jeg var borte.

Gleder meg også til å høre historien rundt denne fødselen.

Ja det ser jo ut til at det er noe i maten på Egons, he he....Kanskje det er isen?

Takker for alle gratulasjoner! Og beklager at vi snek litt, Gullemor... håper du også har fått en liten ved det her laget!

Vi sitter her og ammer nå, og det er plutselig veldig rart å tenke at Amanda faktisk har bodd inne i magen min...Hun er nydelig! fødselshistorien får dere lese i et separerat innlegg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...