Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 som ønsker å være med å levere underskrifter på haukeland onsdag morgen klokken halv ti?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2007 dere trenger jo ikke være bergensere da...... bare bosatt i bergen liksom....
tinemor83 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg bor i Bergen.. Hvem skal du levere dem til? Og hvor mange har du fåt til nå?
pinglo Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Bor og i bergen/askøy. Litt tidelig på mårningen for meg,å sove er min største lidenskap/hobby for tiden. Men kan sikkert være med. Flere som henger seg på?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 har fått inn nesten 2300. skal leveres til styreleder rett før styremøte i helse bergen på onsdag, på haukeland. kunne vært godt med litt støtte, så vi viser at vi er fler:) trinen123: har startet en underskriftskampanje mot kuttene på KK. http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1179
Mamma til to tette Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Skulle gjerne vært med men må jobbe da. Synes det er kjempebra at dere stiller opp for alle oss som skal føde på KK! Har dere fått presse på det? Skulle vært en hær av gravide til å levere det...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2007 BA skrev om det i går. det hjalp voldsomt på antall underskrifter:) men det skulle jo blitt liggende ute i dag og i morgen også, men den gang ei.... de skal også være der onsdag visstnok.
chill+enda en til Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Søren... jeg er også på jobb da Håper at de som har mulighet til det stiller opp!!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Kan hende jeg klarer å møte opp,, hvor skal vi treffes da?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2007 møtes ved hovedinngangen kl. 09.30. tror det er lettest å møtes der. må jo finne møterommet de skal være i også.....
jentebaby i hus Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Eg har termin om 20 min ca. Kan des. ikke være med, skal til legen i den tiden. Håper mange dukker opp, eg skal tenke på dere.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 Lykke til!Dere kommer sikkert i avisen eller kontakt dem på forhånd så får dere enda mere publisitet å det kan være bra å få i den situasjonen!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. januar 2007 #15 Skrevet 16. januar 2007 Jeg håper jeg klarer å gå fra.. for jeg er på jobb nemlig da... Men hvis det er rolig på jobb så skal jeg komme, jeg og magen... for jeg syns det er viktig at det møter opp flere enn 1stk for å levere underskriftene.. Uansett - Tusen takk for innsatsen du har gjort Nutti 19.02.07 *høygravid* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Termin15jan Skrevet 16. januar 2007 #16 Skrevet 16. januar 2007 Har veldig lyst til å vere med å levere underskriftene, men eg hadde termin i går så eg håpar vel eigentlig på at eg er i gang med fødsel omtrent på det tidspunktet, eller enda bedre: kanskje ein overstått fødsel:) Om alt er like rolig som i dag, dvs. ingen tegn til fødsel..., skal eg gjere mitt beste med å stille! Har du kontakta BT? Og andre medier? Skulle fått mest mulig fokus på dette.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. januar 2007 dette gjelder jo oss alle, og det lille jeg har gjort håper jeg virkelig hjelper. BA kommer iallefall til å være der i morgen, og det håper jeg andre medier kommer til å være også. snakket med BT i dag og jeg tro de kommer til å være der i morgen.
pinglo Skrevet 16. januar 2007 #18 Skrevet 16. januar 2007 Har desverre ikke tilgang til bil i måren,så jeg kan ikke være med. Må ta buss senest halv 8,hvis jeg skal være med,å det synest jeg er litt tidlig for min del. Men håper det er mange andre som dukker opp i måren,selv om det ikke er så mangen som har sakt at de skal være med. Du har gjort en kjempe bra innsats for oss alle Nutti 19.02.07 *høygravid*!! Tusen takk for at du tok tak i det.Og jeg håper vi kommer noen vei med alle de underskriftene i måren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå