Gå til innhold

Hatt en fin (og fruktbar) helg, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg KJEEEEEEDER meg og må ha noe å skrive om..

(så jeg slipper å begynne å jobbe med papirarbeidet jeg skulle gjort...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt ny her.. vi har nemlig hoppet av i svingen i nesten tre år, men bestemte oss for å slutte med det her om dagen. Hatt sex på ordentlig tre ganger siden. Tror jeg hadde eggløsning på lørdag, men da var jeg selvsagt bortreist! Typisk!! Vi hadde en runde i går, og hadde en del småstikking i magen i natt og i morres.. Men så fort går det vel ikke...?

Skrevet

Jaaaa! Jeg skal ha frihelg igjen nå til helgen selv om den ble litt oppstykket i forhold til planen. I stedet for å ha fri hele fredag og lørdag og søndag, så skal jeg ha fri hele torsdag, jobbe 10-15 på fredag og fri lørdag og søndag. Jaja - får vel gjort fredagsting på en torsdag også ;o) Ops - der kom jeg på at siden gubben drar avgårde på helgeferie uten meg og snupp så må jeg få låne bil på fredagen så jeg får kjørt snupp til dagmamma!! *notere* Men jeg skal jaffal kose meg med alenetid og venninnebesøk :o)

Hæ? Papriarbeid på denne tiden av døgnet? Dette er jo beina opp i sofaen og kose-seg-tid!! :oD

Skrevet

JA, det hadde vært fint, men har det i arbeidsavtalen at jeg har tre timer som skal tas utenfor normal arbeidstid. (Og har ikke akkurat vært overivrig i jul, får`n si.. Så jeg har kommet laaaangt bakpå)

Pluss at hele helga gikk til oppussing (bortsett fra fest på lørdagskvelden, etter negativ g.test.

Ble driiiiit dårlig.. Etter fire cider.. urk!Lenge til neste gang, ja!)

Skrevet

4 cider er ikke noe å le av. Kan heller le av meg som ble drita av 2, da jeg (som aldri drikker spesielt mye, jaffal aldri mer enn et glass vin) var "ute" på tom mage... *fnis*

Skrevet

hihihihi!

Pleier heller aldri å drikke. (synes det er greit å være sjåfør, men siden testen var negativ tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle skeie ut!)

4 cider -> Dritdårlig-> reiste hjem før klokka ett!

Jaja

Skrevet

Jo da, har vært en fin, men ikke særlig fruktbar helg. Har tantebesøk, så det skjer liksom ikke så mye spennende da

Skrevet

Fytti katta så fjern jeg er... Jeg er så fokusert på helgen som KOMMER at jeg helt glemte at det bare er mandag og og du snakket om helgen som VAR... *fnis* Men den var fin den også altså - bare familieting :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...