Gå til innhold

LH Verdi (haster bittelitt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to som leker litt med tanken på å bli tre... Jeg har mensen ca hver 1 i mnd, sånn ca. Tok en LH test den 11. Følte lettere smerter den 13ende. (virket som eggløsning) Tok en test igjen i dag... Men LH verdiene har ikke steget. Er LH verdiene høye rett etter en eggløsning også, eller synker de m en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LH kan stige og synke nokså kjapt (på enkelte såpass kjapt at de ikke vil slå ut på en test dersom man ikke tester flere ganger til dagen), men de fleste får vel utslag 12-36 (?? husker aldri de timene) før selve eggløsningen. Jeg føler jeg kan ha litt treg stigning/senkning så jeg har fått 2 helt positive, og "svakt positiv" dagen før og etter de 2 positive, med påvist EL på siste positive dag. Har du bare testet på dag 11 og i dag (dag 15)? Kan jo være du har hatt EL innimellom også. Jeg har også smerter ved EL i flere dager, ikke nødvendigvis bare akkurat når det skjer...

Lykke til!! :o)

Skrevet

Ja, det kan jo hende at det var stigning den 12 eller 13... Fikk ikke testet da.. Vi får bare prøve oss frem. Skal prøve å ikke stresse med det.. Bare kose oss, til det skjer.. Hvis ikke det går år og dag da;)

Og tusen takk!:) Spennende det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...