Gå til innhold

Noen Grete Roede kjennere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg er på utkikk etter en kokebok med sunne hverdagsoppskrifter. Ser Roede har endel slike. Men nå er ikke jeg interessert i å slanke meg, jeg ønsker bare å spise sundt og få litt inspirasjon til hverdagsmaten vår. Er dette likevel bøker jeg kan bruke? Eller er de for mye basert på å slanke seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har boken Lett & Lettvindt av G.Roede. Boken er til slankere, men bare om du følger hele opplegget. Om du følger hele oppskriftene (frokost, lunsj, middag osv) kan jeg tenke meg at du kan gå ned i vekt. Selv har jeg bare brukt oppskriftene som en vanlig kokebok. Masse bra oppskrifter - og lette som bokens tittel sier. Et stort pluss er det at det står hvor mye du bør spise, og hvor mye en mann bør spise av oppskriften.

Skrevet

Legg på litt mer ris,pasta og potet enn det som står i oppskriftene ;)

Skrevet

Er du sikker på at den heiter lett & lettvindt? Eg finn den ikkje på nettet.

Skrevet

Hun mener sikkert lett og mett:)

Jeg har kjøpt den som heter "for godt til å være sundt" jeg. Sendte en mail til kundeservicen dems, og de anbefalte de to bøkene for oss som kun ønsker være sunn, uten å slanke oss også. Grunnen til at jeg valgte den jeg gjorde var fordi den inneholdt sunne frokoster, bakverk ol i tillegg til middager. Den andre inneholder kun middager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...