Gå til innhold

Når sluttet dere med babysafen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før babyen sluttet å reise seg opp hvert minutt??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med babysafe fordi guttungen snudde seg på magen i løpet av natten - og ikke klarte å snu seg tilbake igjen. Det ble lite søvn på både store og små. Vi brukte det bare i en liten periode.

Vi brukte ikke babysafen for å holde barnet nede i sengen. Når de først kan reise seg og stå vil de gjøre dette resten av livet. De legger seg ikke før de sovner stående (for å dra det litt langt). Er vel ingen problem at han står vel?

Skrevet

Han er jo vant til å ligge i babysafen, og ikke komme seg opp. (Vi begynte også pga han snudde seg bare til magen og ikke tilbake.) Det er litt slitsomt når leggingen plutselig tar dobbel så lang tid, men dobbelt så mye skriking pga han reiser seg. Men det går seg vel til etterhvert bare han blir vant til å ligge "løs" i sengen. Han har forresten sovnet nå, tok 45 min.

Skrevet

Hvorfor slutte med den nå da?? Min gutt sovner p å2 minutter i babysafen og bruker en time uten. Det er slitsomt for både han og oss voksne når han ikke roer seg selv om han er trøtt...

Skrevet

Angående babysafe som er så i skuddet for tida. Det må da føles som en tvangstrøye.... Men så lenge de roer seg så.. Men om de snur seg på magen selv, så trodde jeg at det var ok. I forhold til krybbedød altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...