Kristin og lillemor Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 vi har til nå lagt dattern vår når vi legger oss..så sent som 23-tiden. da sover hun 7 timer ca.hun får mat, og kan lett sove 2-4 timer til. da blir det plutselig sent på dag. nå er jeg ikke oppe med henne om natten, men må nesten begynne legge henne tidligere.hva anbefaler dere å gjøre? hun sover litt i kurven sin i stuen på kvelden også.
Yara Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har hun ikke et spes tidspunkt hvor hun sovner i kurven sin da? Hvis du følger med på det noen kvelden og finner et ca tidspunkt for når hun begynner å bli søvnig, kan du prøve legge henne da. Jenta vår legger seg ca 19. Det er noe hun selv har regulert seg frem til. Jeg observerte når hun ble trøtt og jeg rettet meg deretter. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Om du legger henne tidligere må du opp om natten. Det er jo hva du selv foretrekker: nattevåk og litt alene-kosetid med din kjære, eller sove natten rundt. Ikke så gøy at store deler av dagen forsvinner heller. Det beste er jo å ta det gradvis om du velger å legge tidligere. De første dagene må du nok holde henne oppe lenger på ettermiddagene slik at hun blir trøtt tidligere på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Bare en komentar til anonym. Det er absolutt ikke alle det funker for å holde barnet oppe. De fleste barn fungerer slik at søvn avler søvn. Men det er ikke likt for alle selvklart:) Ville bare si det slik at HI er klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå