Gå til innhold

da må jeg vel prøve på nytt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker for meg, den lille tiden jeg fikk vere her på 2.trimester. var så lykkelig over endelig å vere kommet hit, menmen.

hadde brun utflod i en uke, mens i natt fikk jeg blødning (omtrent som en menstruasjonsblødning) men uten magesmerter.

fikk komme ned på UL og da viste det seg at fosteret var dødt. hadde vært det 3-4uker. Jeg var nå 13+4....

skal tilbake i morgen og skrape det bort. uff det var så fælt å se den bitte bitte lille kroppen som lå der helt urørlig og ingen aktivitet. jeg skjønte det med en gang jeg så det, selv om jeg aldri har vært på ul før. Lenge før legen sa det så skjønte jeg at her er det ikke noe liv....det var tungt å svelge samtidig som det var en bekreftelse på det jeg har trodd en stund...så på en måte så ble jeg litt letta (vet d høres grusomt ut men) var nok vanskeligere for min mann å innse at det ikke var liv laga. men heldigvis er det naturen som bestemmer, og vi kan prøve igjen. det er sikkert mange av dere som har opplevd dette, så jeg vil bare si at jeg tenker på alle dere (og meg selv) og ønsker dere alle lykke til:) så får jeg komme meg i sengehalmen igjen etter utskrapning:P (vente litt kanskje....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, fikk vondt i hjertet mitt da jeg leste innlegget ditt....så urettferdig å måtte miste...Sender varme tanker til deg og ønsker deg lykke til med nestemann!! Klem bibi..

Skrevet

Jeg kondolerer!

Så trist for dere!

Lykke til videre hvertfall!

Neste gang ordner det seg nok skjønner du.

Mange gode klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...