Gå til innhold

og da ringte krybbedødforeningen.....


*Lucia*

Anbefalte innlegg

tok ikke lang tid før de ringte..... søren at jeg glemte å spørre hvor de har fått nummeret mitt fra. Jeg har nemlig firmatelefon og har ikke gitt ut mitt tlf nummer til noen. Kun sykehuset........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ringte de samboeren min to dager etter at vi kom hjem fra sykehuset. Aner ikke hvor de fikk nummeret fra og sambo ble så paff at han glemte å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! De ringte når lille gutt var tre uker,først på min samboer sin telefon og noen min. senere ringte samme nummer på min telefon, men da svarte jeg ikke.. Blei rett og slett forbanna!!!:)

 

Fikk lyst å anmelde hele foreningen. Er sikker på at de bevisst ringer nybakte foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke rengt mæ denne gangen, men har reservert mæ mot telefonselgera.... men sist rengt de rett etter at æ va kommen heim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte fra 21513725

 

Dette er nok et firma eller noen som er leid inn for å ringe. Ringer du det nummeret opp igjen får du beskjed om at foreningen har prøvd å få tak i deg og hvis du har spørsmål kan du ringe 38178112 for å få svar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa her er 1 mnd nå og ingen har ringt oss, heldigvis. Vi har ikke reservert oss.. Hørte at hvis du er medlem i libero klubben så henter de info der, m jeg er medlem der oxo så kanskje dem har glemt oss....d hadde jo vært leit....hihi....not!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat telefon fra de. Jeg kjøpte kalender før jul, og etter det har de ringt tre ganger. Jeg sa jeg ikke skulle ha noe, og enda ga hun seg ikke. Sa flere ganger at jeg som en snill og omtenksom kvinne ville nok støtte det gode arbeidet deres. Holdt på å si ja, for lillegutt ligger ved siden av meg. Er livredd det skal skje ham noe, og tenker at kanskje det gjør det siden jeg ikke støtter. (Hormoner herjer i kroppen ! ). Fader ta dem. Blir så irritert. Har ikke hørt noe fra dem siden jeg fikk barn for tre år siden. Jeg fikk heller ikke spurt hvor de har fått nr. mitt. Uff. Neste gang tror jeg at jeg legger på.... De er sååå pågående og frekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe. Har dere hatt "annonse" i noen avis ang. fødselen ? En bekjent av meg arbeidet med å selge for en barnebokklubb en gang, og de ringte like etter jeg hadde født førstemann. Jeg spurte hun jeg kjente hvordan de fikk tak i nr så raskt etter fødselen, og da sa hun at de hadde folk til å lese "fødselsannonser" og søke opp tlf. nr. Kom akkurat på at vi har "annonse" i lokalavisen i dag. Kanskje de bruker denne metoden de også. Ivrige er de iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!! blir sååå irritert på dem, ikke det da, er jo kjempe bra at dem forsker på dette osv,,, men dem ringte når jeg hadde vært på første kontrollen i svangerskapet, da sa jeg ja til den kalenderen, så ringte de her i jula en gang, husker ikke om d var før el etter snuppa kom men var rundt de tider, da sa jeg også ja til de loddene de skulle sende meg da, hver gang var det liksom det at dette var en engangs sum osv, klart det er en engangssum, men blir jo litt maaange da, når de ringer annenhver måne omtrent!! åh er så dumt at de ringer til oss som er gravide el akkurat har fått babyen vår, spiller jo så sykt på våres samvittighet!

de skulle ikke hatt lov til det asså!!! å tror du ikke det ringte ei fra de nå i morrest da, jeg og vesla lå å sov, så tok den i halvsøvne og svarte, heldigvis var jeg såpass våken så jeg la på til slutt... herregud nå husker jeg hva hun sa, at dem i år ikke hadde fått støtte av staten el no å nå trengte oss støttespillerer, vis jeg godtok nok en engangssum fra de skulle hun komme å måke snø evt klippe gresset mitt, fordi jeg var så snill,,, har dem lov til å holde på sånn da?? arrghh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg husker fra tidligere en gang at formannen i foreningen sa i en eller annen riksdekende avis at de ikke driver med oppsøkende telefonarbeid. Det var noen som gav seg ut for å være i deres forening som gjorde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på nettsiden deres at de driver med oppsøkende salg...

 

Herregud, komme å klippe gress........... jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og min søster har nesten samme nr, ett tall på slutten som skiller, i dag ringtre de HENNE og spurte etter meg!

 

*fader til folk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...