Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Lurer på hvorfor dere velger tena og saba i stedet for libresse og always bindene....... Er det fordi dere synes det er mere komfortabelt eller pga mengden? Jeg er litt usikker på hva jeg skal velge selv.... Vært kjekt å vite grunnen....
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har fått tips om type tena/saba fordi man de første dagene etter fødselen kan være ganske mørbanka nedentil og det derfor er bedre med noe litt mykere...særlig sånne bleiegreier skal være bra fordi det holder seg tørt ganske lenge så man slipper å drive å skifte hele tiden. Men, det er hva jeg har hørt, har ikke fått testet selv i praksis enda.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg brukte saba mest fordi de er så myke. Men gikk fort over til noen mindre etterhvert.
godiva med 3 gull Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg brukte disse minste "store sykehusbleiene" mens jeg var på sykehuset, og gikk over til libresse da jeg kom hjem. Saba er jo grusomme.. synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå