Gå til innhold

noen som har funnet magebelte/støttetruse til folk som har født...??


Gjest

Anbefalte innlegg

og ikke til gravide...? føler liksom for å ha noe til å holde inn hengehuden på magen..og hørt at huden trekker se samme raskere når det er press på den...?

 

kanskje jeg skal se etter et slags korsett..uten spiler..? men de har vel bh fast på som regel..og bh'n passer neppe - så må jeg ha ammeverson i tilleg hehe...

 

 

noen ideer eller tips?

 

hold in stømpbukser får jeg neppe på meg nå..litt for brei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i nederland er det vanlig å bruke støttebandasjer som de surrer rundt for å støtte opp magen. de mener den trekker seg fortere sammen også med støtte. har ikke prøvd det selv.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en bandasjestrikkgreie på KK på Haukeland. Den var god å ha i tiden rett etter ks og når jeg fikk det der brokk-greienet..

 

Kanskje du kan kjøpe en trang hold-in strømpebukse og klippe av den delen som holder inn magen og bruke den..? (- og nå leste jeg at du ikke får på deg hold in... jeg leste for fort, sukk... )

 

Kanskje sykehuset du fødte på har noe lignende som det jeg fikk?

Det var fysioterapauten som kom med den, og jeg betalte 50,- for den.

 

Kanskje de har noe på store apotek? Sånne som selger puter og sko og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve det..har ikke prøvd bare går utifra at jeg ik får det på meg...skulle jo finne bukse i butikken og fikk ikke på meg noen av de....deprimerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

noen som vet om det finnes slikt å få kjøpt i trøndelag,eks trondheim??

eller srjørdal.levanger.

er det spesielle butikker som har de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kan bestille, lena?

hadde ikke tolmodighet på å ventepå svar her så jeg kjøpte på lindex..den er ok..men magen henger litt over den,..er liksom ikke høy nok..tror jeg skal sjekke ut la lina og plesner eller hva det het.. den ligger på oilestredet om jeg ikke tar feil...

takk for tips!

lindex har forresten store ammebh'er! Jeg fant 80F!!endelig bh som passer. triumph om jeg ikke husker feil..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...