*dea-medgullskattimagen* Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 verker en del i høyresiden og helt oppe under brystene, noen andre som også gjør det? er ganske ubehagelig når jeg sitter, men også om natten når jeg ligger. jeg begynner å bli ganske fødeklar nå, men.. det er vel ennå litt for tidlig. andre som føler det på samme måte?
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 jeg har også verk øverst på høyre side under brystet. Men tror det kommer av at junior presser og at et begynner å bli trangt mellom livmoren og ribbena. jeg er også i uke36. begynner å bli rimeli klar til å få tilbake litt bedre plass i magen
theal Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg verker egentlig litt rundt omkring på magen.. kjennes ut som om jeg har blåmerker overalt, og det presser oppover ja... Og når jeg ligger detter magen lenger opp Også i 36/37 uke. Men de sier vel at det er på denne tiden magen er høyest, så får satse på at de siste ukene blir litt bedre
cec26 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Det er babyen i magen som presser på alt.. sist jeg var gravid så brakk han det ene ribbbeinet mitt.... det var vondt det... så trangt var det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå