Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Vi har en knallgo' liten gutt på 11 mnd. Han er egentlig en veldig sosial type - vinker, smiler og roper til alle han ser. Men han blir redd andre babyer! Er det vanlig? Andre med skvettne babyer? Vi var på treff i dag, men måtte bare gå igjen. Han gråt og gråt.. Må legge til at han var trett også, men ofte er han slik hvis andre babyer hyler til han, slår i bordet osv. Han er også skeptisk til en leke han har med dyr som spretter opp og lager lyd, noen plast badedyr som hveser og spruter vann når han klemmer på de, og en annen leke som lager lyd... Elghunden til besteforeldrene derimot, er'n ikke redd i det heletatt - og sånne bråker jo litt;) Noen som kan "hjelpe" meg litt?
Blomman Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 hehe stakkars -han var litt redd lillegutt ja da vi var på besøk..... - mens lillegutt deriomot skvatt jo skikkelig da bikkja bjeffa mot vinduet hehe
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Den bikkja kan skremme noen og enhver;) men at babyer er så skremmende.. hmm. Er så usikker på hva jeg skal gjøre, hvis jeg skal gjøre noe. Kanskje vi skal ta litt eksponeringsterapi over nett hvis du har fått i orden kamera?
Blomman Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 er ikke i orden enda! Må på elkjøp å orden det, men skal jobbe tir ons og torsd- får ikke tid før fredag.... Han er nok bare litt sjenert - går over etterhvert. Gutten til svigerinna mi som var med oss på lagersalg vet du - han er og sjenert , men det bedrer seg etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå