cashewnøtta Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Vesla vår (16 mnd) har Trollvotter. De har ullfór og er gode og varme. Samtidig er de ganske tynne så hun får ok gripetak.Vannavstøtende ytterstoff. Har ellers hørt at Hestra skal være bra. Begge merkene koster rundt 300kr, så ike akkurat billig.
Gjest vårina Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Kjøpte de minste til reima og de er altfor tykke og klumpete, så han blir sinna fordi han ikke får tak i spader o.l. Barnehagen anbefalte ullvotter, og det har han nå fått til jul. Sælbuvotter i ministr..de passer hånda hans perfekt, og han har ikke noe i mot å ha dem på Og her på østlandet er det jo ikke akkurat så mange kuldegrader og snødynger, så det går fint her selv i januar..og blir han litt kald i blant så tenker jeg at det er tross alt bedre enn å ikke ha på noe..
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 takk for svar:) nån som har erfaring me vottan fra nøstebarn??
Ella i farta Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 De fra nøstebarn er veldig gode, jeg har 3 par...ikke for tykke og ok å få tommelen inn i...de beste vottene vi har er slike hjemmestrikkede....sitter som støpt på hånda.
Mari T Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Vottene fra Nøstebarn er varme, vannavstøtende (til og med i Bergen!) og sitter godt.
sneipen <3 snuppa Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2007 har bestilt fra nøstebarn:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 "votter fra nøstebarn, DET må jeg ha til tulla", tenkte jeg etter å ha lest dette innlegget. Hva ender jeg opp med? Klær fra nøstebarn for over 2000 kroner til snuppa. Er det ikke rart at et par votter kan bli til tøfler, 2 bodyer, sokker, lekedress luer (isikker på hva slags farge så hvorfor ikke kjøpe en i hver??) osv osv. Gud bedre. Blir imponert av meg selv.
tasah Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Snuppa her må også ha votter, er det de ullfrottevottene med vindtrekk som er bra eller?
sneipen <3 snuppa Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2007 jepp,e di vottan:) ull inni,og vind-vann(?)tette.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har noen par med ullvotter som er greie å ha når det er kaldt, feks når hun sitter i vognen, men i barnehagen har jeg nå anskaffet fra hufa et par som henger på snor som du trer inn i dressen slik at når hun prøver å riste av så mistes de iallefall ikke. Men anbefaler disse vi kjøpte veldig, de har en vannavisende trekk på utside og borrelås til å åpne med slik at du kommer skikkelig ned i vottene og får tredd dem godt på også tommelen også sitter de veldig godt. Jeg betalte kr 89 for disse og fikk skryt av dem i barnehagen pga letthet med å tå på osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå