Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 ..er redd for at jeg kan lekke fostervann.. må skifte truseinnlegg 2-3 ganger pr dag. Hvis jeg reiser meg opp el skifter brått stilling føler jeg noen ganger det renner ut, og etterlater en stor våt flekk i trusa..blank, luktfri sekret. håper jo at dette bare er utflod, men hvordan skal fostervann se ut??skal til GU neste uke, men er nå litt bekymret likevel jeg........kan man gå tom for fostervann??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 jeg har også mye utflod, må til tider bruke bind!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 man produserer visst fostervann hele tiden.. Men du kan jo ringe legen din å få han til å sjekke om det er det som kommer ut..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Du skal visst kjenne det godt på lukta om det er fostervann,pluss det er små hvite "flak" og det kan være litt missfarget om det er vannet. Sånn forklarte jm meg det. Har masse utflod e oxo
gutt 1.februar Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hva lukter fostervann da? Jeg lurer også på om jeg lekker.....
nr.2 i februar Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 fostervann skal visst minne om sædlukt, søt og vammel på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå