Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Helt utrolig, 20+1 i dag, så nå er jeg halvveis. Kan ikke tro at jeg har like lenge igjen...Nå i januar er det som om tiden har stoppet opp. Flere som føler det slik? Ja, ikke fordet-januar er nå alltid en rimelig eviglang måned enten man er gravid eller ei. Så status nå halvveis da. Kaster fortsatt opp, så jeg er stadig avhengig av phenergan og har fortsatt ikke noe liv...(må bare ta det heeeelt med ro) Men- er litt optimist likevel- synes jeg er litt bedre innimellom så mulig det er i ferd med å roe seg hvertfall. Bekkenet har nå begynt å plage meg- ikke hele tiden, men innimellom gjør det j.... vondt. Gikk endel på krykker forrige gang og har vært ålaget med bekkenet helt siden den gang- så dette var ventet. Positive er at det ikke har begynt tidligere! Det gjør ofte det, altså tidligere i svangerskapet for hvert barn en får. Pytt pytt, er jo blitt vant til dette så, og heller den smerten enn den evinnelige spyinga! Ul er jo unnagjort. Ei jente denne gangen- stor stas:-) Og kjempelivlig og frisk- alt flott. Gleder meg villt til å treffe henne! Magen begynner å bli stor. Mye større nå enn med førstemann på samme tidspunkt- lurer virkelig på hvor stor jeg kommer til å bli denne gangen, hehe. Sparkene er så morsomme- koser meg virkelig med dem. Får nyte dem mens man kan og før de blir vonde (hender jo etterhvert at man får seg en del plagsomme spark og selvsagt akkurat idet du var iferd med å sovne...) Kynnerene kunne jeg derimot godt vært foruten. Hatt dem en god stund alt og de er vonde og plagsomme- liker ikke dette, blir litt engstelig av dem. Spesielt siden babyen ligger svært langt nede i magen. og siden den minste fysiske anstrengelse fører til virkelig vonde kynnere. Sex er av samme grunn helt utelukket. Hvordan står det til med dere andre jenter som er rundt midten nå? Og er det noen som har funnet på en måte å få tiden til å gå veldig mye fortere på???
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Så deiligt å kommet halvveis Jeg er 17+2 i dag...så du er vel rundt 3 uker lengre enn meg Jeg har oxo fått større mage denne gangen enn første jenta mi! Første gang la jg på meg totalt 13 kg, nå er jg allerede opp 7 kg...huh!! Jaja, gleder mg og vilt til UL neste uke....hva har du forresten fra før? hehe...sex-en ja...har merka tenner lett, men har liksom ikke lyst på sex...skjønner ikke hele greia jeg da Gleder meg og til jeg kan kjenne sparkene skikkelig, kjenner fortsatt bare boble lignende følelse Men får håpe at det med bekkenet ikke forverrer seg for deg, kan ikke tro det må være noe gøy nei... Lykke til med ditt svangerskap, og kos deg...det skal jeg !! Klem
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Det føles faktisk som en milepæl å komme halvveis- for hver dag som går fra nå er det kortere til termin enn motsatt vei. Jeg har ikke gått opp noe særlig, pga oppkast, men det kommer nok etterhvert ja...for litt har det blitt allerede. Forrige gang på samme tid hadde jeg gått ned 10 kg. Men da hadde jeg dårlig hjelp med kvalmen. Skjønner godt du gleder deg veldig til UL da:-) Lykke til med det! Har en gutt fra før jeg. har så smått begynt å tenke på fødsel nå. Skal føde ved et annet sykehus enn forrige gang, så det blir veldig spennende. Veldig glad jeg ikke skal på Haukeland denne gangen, slik som det har blitt der i det siste! Kos deg videre med svangerskapet du også! Klem
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Ingen som har lyst til å bare skravle litt altså? Spennende å høre om hvordan alle har det nå, synes jeg da:-)
tskjaerv Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Hallo. Jeg er halveis i dag æ å. Herlig følelse. Kvalmen er ikke som den var. Godt. Men hodepine på det værste. Men, men er godt vant fra før å da. Har en gutt på 2 år fra før jeg å. Venter jenta nå. Arti ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå