Gå til innhold

stakkar babyn min=(

lena og tobias med en i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakkar babyn min=( har biltt syk jeg og har bare 13 dager igjen til termin jeg hoster og hoster...

håper det ikke er farlig..

jeg får så utrolig vondt når jeg tenker på at han blir helt most inni der=(

av all hostinga her jeg så vondt i halsen at jeg nesten ikke spiser..men lilles gutt tar vel det han vil ha?

noen som har noe ideer som lindrer hoste og sår hals utenom kamille te med honning hals tabletter, is bitter...

jeg orker ikke detta mer snart jeg=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lena!

Jeg var selv syk for et par ukers tid tilbake og hostet hele tiden. Tenkte også mye på barnet som sikkert ble forstyrret av alt bråket og de kraftige bevegelsene i magen min.

Jeg gikk på apoteket og fikk TUXI hostesaft. Men det er en mild hostesaft så jeg syntes ikke den virket på meg.

Jeg har kronisk astmabronkitt på vinteren, så før jeg ble gravid brukte jeg alltid COSYLAN.

Men da den inneholder spor av morfin tenkte jeg at den ikke kan benyttes under svangerskap. Men jeg snakket med legen min og så lenge den kun brukes i kort periode i svangerskapet, er det helt ufarlig. Men den er reseptbelagt så du må til legen for å få den.

Den hjalp meg veldig og bebisen og jeg fikk raskt ro fra hosten.

God bedring!!

klem

Skrevet

Solvipect hoste saft.! takk og lov. Er i akkurat samme situsjon som deg. Litt vittig. 13 dager til terminog hoster og tørker snørr. Har tatt en og annen decadin tabelett, syns de hjelper mor piggene jeg har i halsen. Håper denne forkjølelsen gir seg snart. Tanken på å gå i fødsel slik jeg er nå frister ikke.

Skrevet

Lag en kopp med varm sitronsaft (halv sitron minst) med litt honning i. Synes alltid det virker som det svir vekk bakteriene. Litt surt men ganske godt synes jeg. Babyen har det nok bra likevel, er nok verre med deg! God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...