Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Finner fortsatt ingenting som passer foran Fiona ( Kan noen hjelpe meg å finne noen kule oppkallingsmuligheter utav disse navnene? Harry Herman Vigdis Åse Morten Sissel Hild-Jorid Noen varianter av disse navnene eller no'...?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Vigdis - Vilde Åse - Åsa (en finere variant) Morten - Mons / Mads Sissel - Silja /Silje Hild - Jorid - Hilda - Julianne / Hilde
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, takk, men jeg tror ikke Mons Fiona blir så bra ;o) Trenger noe som passer foran Fiona.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Å sånn ja, Misforstod litt jeg Trodde bare du var ute etter navn som lignet jeg.. hehe, men det kan jo bli en ny vri det da...
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Harry - Hanne, Hanni/Hanny/Hannie, Mary Herman - Hedda, Hedvig, Helene, Helle, Helmine, Henni/Hennie/Henny, Vigdis - Vilde, Vilje, Villemo, Vivil, Alexis, Iris, Åse - Alise, Eloise, Louise, Else, Ise, Lise, Morten - Moa, Moira, Bitten, Kirsten, Sissel - Silia, Silje/Silja, Simone, Sina, Siri, Isabel, Rakel, Hild - Alvhild, Ingvild, Sirild, Jorid - Johanne, Astrid, Ingrid,
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Hermine Fiona Hilde Fiona Silje Fiona Marte Fiona Fiona Åselinn Fiona Martine Åshild Fiona Jorhild Fiona Myrthild Fiona Fiona Vighild
prysseluskan Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Hanna Fiona Helle Fiona Mie Fiona Mille Fiona Siren Fiona Vilde Fiona
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Ella Fiona? Oppkalling ja. Dette var en spennende utfordring! Syns i utgangspunktet Vigdis, Herman, Åse, Sissel og Morten er kjempefine i seg sjøl. Harry og Hild-Jorid er kanskje litt vanskeligere... Nye varianter til jente: Sissel (av latinske Cecilia) har også andre norske varianter i Sissela, Sissi, Sille, Silje, Selja Åse+Hild kan til sammen bli Åshild Sissel+ Hild blir Signhild eller Solhild Vigdis+Hild blir Venil(d) Jorid kan varieres med Jorunn, veldig koselig navn Navnene du har listet opp her fører også til følgende "inspirasjon" i hodet mitt: Åste Åsne Hilderunn Hermine Harriet Sigrid Vilja Vilgunn Solrunn Solborg Rigmor Martine Kombinert: Selja Hermine Sissi Hermine Åse Venild Hilderunn Venild Harriet Hermine Hilderunn Sol Silje Venild Åshild Martine Silje Vera Til gutter: Henrik Henki Herman Vigleik Vidar Åsleik Morten Sigurd Hilmar Hansi Jo Joar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå