Gå til innhold

sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg gjort hva som helst for å få denne ungen ut!! Tenker mer og mer på lakserolje, men en del av meg sier nei,.. har sittet klistret foran skjermen nå og lest så og si alle råd.. mange sier lakris, så tenkte å gå ut å handle mat med mannen min, hamstre lakris og så legge gutten vår, og så rett og slett HOPPE på han..hehe.. nei,men seriøst.. jeg klarer ikke helt tanken på å ha sex med han kun på grunn av for å få hun ut... Jeg må jo ha lyst på det også, og ikke er jeg spesiellt glad i sex, klarer liksom ikke å bli tent sånn pang...

noen andre som har det sånn?? Men gudene skal vite at jeg er villig til å ha sex med han akkurat i dette øyeblikket, men jeg er bare dum og får dårlig samvittighet for mannen min.. at jeg faktisk ikke ligger med han fordi jeg vil men fordi jeg vil rett og slett få ungen ut........ huff, dette ble dumt.... jaja-....noen dumme innlegg må jo bare komme innimellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din vil kanskje være fornøyd med sex uansett hviken "motivasjon" du har ;-) hehehe....Sikkert ikke grunn til dårlig samvittighet for DET!!! Men det kan vel diskuteres om sex faktisk har den virkningen at fødselen kommer i gang. Har hørt det, men leste et eller annet sted nylig at det likevel ikke er tilfelle......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...