Gå til innhold

Guten er kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle hive meg på å skrive om min fødsel jeg...

Før jeg begynner så et tips til dere som fortsatt venter : husk lepepomade! Lystgassen gir TØRRE lepper.

Onsdag 10.1. begynte riene kl 2.30. Kl 7.30 dro vi til føden, men det var ikke tegn på modning, var bare en start på fødselen... 5 min mellom vonde rier på det tidspunktet - og veldig tungt å reise hjem igjen....

Kl 11.30 hadde vi vært hjemme i 1 time, da gikk vannet! Og riene begynte for alvor hele tiden!!!

Vi dro på føden, og det var ikke snakk om at noen fikk lov å røre meg nedentil - å ligge på benken var et sant h!

Min mann fungerte som "klshenger" under hver rie, kunne ikke få smertelindrende da de ikke fikk sjekket meg. Ba om lystgass - og ja uten den og min mann hadde jeg aldri kommet gjennom dette! Hang over senga i lange tider.

Rundt 14 gikk jeg på do - ba om klyster - men det turte de ikke - var redd for jeg skulle føde på do.... Når jeg tørket meg kjente jeg hode til lillegutt!

Og etter 2 pressrier var han ute 14.25. 3330 gr, 49 cm lang og nøyaktig 1 uke før termin.

En helt fantastisk opplevelse var det å få han til brystet og se den skjønne gutten vår!

Etter 2 dager på sykehuset var vi lei - og nyter dagene hjemme!

Til dere som vil ha tips for å få fortgang anbefaler jeg bringebærtekapsler - har gått på det de to siste ukene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse.......

Kanskje prøve de kapslene jeg da..................

Skrevet

Gratulera så mykje med guten!!!!!!!!!

Alltid kjekt å lesa om fødslar som gjekk greit her inne.

Nesten endå kjekkare å vita at eg har rykka eit hakk framover i køen...

Skrevet

ååå.. gratulerer så mye ... lykke til videre..:)

Skrevet

Gratulere så mye me prinsen...

Spis og di kapslan der og håpe nåkka ska skje hve dag no.. men har jo enda 22, eller 21 daga igjen.. ups...faktisk fødeklar trur æ...

Må sjekke!

Lykke til vidre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...