Neverstill Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 tenkte å kjøpe i sverige, synes simo kombien ser veldig fin ut.. noen som vet om det merket finnes i sverige? evt noen tips til butikk? jeg har bare vært på baby shop, happyland og babyproffsen.... klem
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 De selger ikke Simo i Sverige desverre. Men Brio selger de og den er ganske lik Simo sin i størrelse og kvalitet. Har Simo kombi og er veldig fornøyd. Passer til mitt bruk. Bor du i by og går endel på kjøpesenter så er ikke denne vognen særlig egnet. Da er det bedre med en med svingbare hjul. Nå har de tilbud på simo kombi på babyshop har jeg sett. Sjekk på nettet babyshop.no. Den er dyr så det lønner seg å sjekke litt rundt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Har kjøpt brio kombi vogn. Den er lettere en Simo kombivognen. Men som hun over skriver tilnærmet lik i størrelse. Kjøpte min på tilbud til 4900,-
Neverstill Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 i norge eller sverige? tusen takk for fine svar
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Kjøpte Teutonia Mistral med mykbag på Babyproffsen i Sverige. Tror jeg betalte ca 5500,- for vogn, bag, stelleveske, myggnett og regntrekk.Kjempefornøyd med den vogna....Skal bruke den igjen til nr 2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå