Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett over det dere skrev om å sove hele natten og å sove om dagen.

Babyen min sover jo ikke! Han sover fra midnatt til kl 8 med 4-6 oppvåkninger og amminger. Om dagen sover han kanskje 2 eller 3 lurer på mellom 5 min og en sjelden gang 45 min. Unntaket er når vi går tur.....da kan han sove ca 1,5 time...men småvåkner litt hvis vognen blir stående i ro mer en 30 sekunder.

I bilen har han sovet 2 timer en gang.

Da er det lett å gjøre som hs sa: sov om dagen når babyen din sover. Vræææl. Hva skal jeg gjøre for å få babyen til å sove mere både om natten og dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvn avler søvn-teorien..??? Hva med å gå masse tur på dagen, husk å ha kalesjen nede hvis været tillater det. Slik får han hvertfall sovet masse på dagen, og du får trimmet:):) Hvis du har kalesjen nede får han masse dagslys, kjempeviktig for døgnrytmen visstnok. Hva angår natten vet jeg ikke, men synes å huske fra andre innlegg fra deg at lillegutt alltid har hatt korte intervaller. Kanskje han er litt sånn av natur også??

Skrevet

Hvor gammel er han?

Vi begyndte med velling og efter det sover han fra 19 -07.

Anbefales!!! :-)

Skrevet

han er 3 mnd. Like før jul var han mye roligere. Sov mere på natten og på dagen. Men nå etter jul har det bare blitt verre og verre.

Han er en veldig stor gutt. snart 8 kg, hs sa at han nok måtte ha annen mat snart, men jeg måtte vente til han var 4 mnd.

Tror jeg skal spe på med litt mme i kveld. Merker at jeg begynner å bli både sliten og skikkelig forkjølet.

huff, akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å ha vært mann, og på jobb.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, gutten min har vært likedan, utrolig slitsomt. Gav seg litt da han fikk manuell terapi for kiss syndrom. Men fortsatt underskudd på søvn.

Har ingen gode råd, men føler med deg, og JA det hadde vært deilig å være mann fra tid til annen.

Skrevet

Jeg tror dessverre også at gutten din blir fort sulten igjen. Han er en stor og flott gutt som stadig krever mer å spise. Det høres mye ut med opp til 6 amminger om natta, så jeg hadde nok vurdert litt mme på kvelden etter å ha forhørt meg på hs.

Skrevet

Og takke seg til samsoving!

Skrevet

kjære fertila

jeg vil bare si at jeg føler med deg, har hatt det akkurat slik selv. madelen var/ sånn men det begynner å hjelpe seg litt nå... hun er 4,5 mnd... hos oss var det ikke noe som hjalp... hun bare er sånn.... trenger ikke mer søvn tydeligvis. så du får prøve å tenke på at det bare er en periode... ting blir bedre. madelen har hatt mye vondt i magen og kiss, så det ligger nok litt bak her også men hun er bare en sånn "high need baby"... leste en artikkel som expat la ut link til om dette... spør om ikke hun kan legge den ut til deg... kanskje det rett og slett er sånn hos dere også?

lykke til:)

Skrevet

Mener at Fertila har lest dette om "fussy babies" på www.askdrsears.com allerede. Men Fertila, du er vel bærer nå? Har du fått deg en bæresele (rygg- siden han er stor) så du overlever? Tettinntil.com

Skrevet

Gi ham til meg og la ham være her et par dager og netter, så skal jeg kjøre Dodges sovekur på ham (ref ammedebatten). Jeg garanterer deg at etter en snau uke er han MYE VERRE.

:D

Skrevet

Uffda Dodge...

Er'ke tenna kommet igjennom ENDA?

Skrevet

Joda, Expat. Den ene er gjennom, men sovinga er ikke noe bedre fordet. Må fortsatt stå opp annenhver time og amme. Jeg er litt trøtt om dagen.

Tror faktisk ikke tennene har noe med de dårlige sovingen å gjøre lenger. Skal ringe kiropraktor i dag for å få sjekket nakken hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...