Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er det farlig for ryggen hans, han sitter ikke så lenge av gangen. men setter seg opp ofte.
Mathias`mamma Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det gjorde gutten min også. Fikk beskjed på helsestasjonen at det ikke var noe probem så lenge han satt på fanget. Spør meg ikke hvorfor det var annerledes, men det var det hun sa.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 nu e nu mathias 5 mnd da men æ spurte hs om det.. å ho sa det gjorde ingenting her! di sir i fra når di e sliten å som sakt litt går bra!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jenta vår gjorde det også nåt hun var 3 mnd, men hun ville det også selv. Sier i fra selv når hun blir sliten. Nå er hun 6,5 og sitter ganske stødig på gulvet. Hadde de ikke vært moden til det så hadde de jo ikke gjort det tenkte jeg. Hadde hørt mange skremselsgreier på forhånd......Men tren mageleie i tillegg, så styrker du hele ryggen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå