Gå til innhold

Er på rugedag 8 :o)) har et spørsmål...

Anbefalte innlegg

Hadde jo innsetting forrige mandag, og legen sier jeg skal regne rugedag fra den dagen de setter inne egg.. så da blir det jo 8..

Er det vanlig å tisse mye?? har de to siste nettene vært oppe 5 ganger på do og tisset hehe... slitsomt gitt...

Ellers ingen symptomer, litt vondt i puppene og kvalm, men det kan også være stikkpillene jeg tar.. og at jeg ser ut som jeg er i 8 mnd hehe.. oppblåst så det holder og hard i magen..

Er kjempespent, tar en test på fredag...

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jeg er ingen tilhenger av å tolke kroppens tegn i rugeperioden fordi alt kan skyldes hormonene vi har gått på, stikkpiller, uttaket osv. Men holder puppene seg ømme fram mot helgen mener jeg det er et godt tegn!

Testing på fredag høres spennende ut - lykke til *krysse*:-)

Klem

Annonse

Det er vanlig aa tisse mye, det er jo et tidlig graviditets symptom. Livmora vokser og presser paa blaeren, saa derfor maa du pa do.

Naar jeg ble gravid, var jeg bestanding torst, maatte tisse mye, kvalm og omme pupper, og menssmerter. Slik har det vaert begge gangene jeg ble gravid.

Jeg tok graviditets test paa rugedag 7 og den var positiv. kunne gjore det siden jeg ikke tok noen egglosnings sproyte.

Lykke til tullemor, jeg tror at testen din kommer til aa vaere positiv paa fredag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...