MathildeC Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har aldri kjopt mammaklaer foer, og lurer paa om det er slik at dersom jeg bruker str S vanligvis, kjoeper jeg str S i mammaklaer ogsaa? Tenkte aa handle paa nettet. Tar de hensyn til at puppene gjerne har vokst litt ogsaa?
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg måtte faktisk ned en størrelse i H&M sine mammaklær jeg. Om du har mulighet så prøv noen bukser på i butikker før du kjøper fra nett bare for å se hva som passer til deg, men ellers vil jeg tro at du kan bruke samme størrelse. Når det gjelder topper så ville jeg rett og slett kjøpt det i vanlige butikker, kan spesielt anbefale BikBok, de har utroooolige mye fint nå til en billig penge som er langt nok til å bruke det gjennom hele svangerskapet. De få toppene jeg har kjøpt som er mammaklær har jeg faktisk endt opp med å bli skuffet over fordi de sitter så dårlig, men dette er nok en smakssak, jeg liker tettsittende topper nå som jeg er gravid for å fremheve magen, liker man ikke å vise den frem så kan det være mammaklær funker bedre :-)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Av gensere, går eg endå i dei eg alltid har brukt. Angående bukse, så skal du egentlig følge din vanlige størrelse. Eg måtte, som Alva, ned ein størrelse hos H&M. Syns egentlig Lindex har dei beste buksene, og dei følger størrelsen min perfekt.
mor i mars :-) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Enig med Alva over her.. Måtte ned en str i H&M, el buksen passet fint da jeg prøvde den men utvidet seg utrolig mye etterpå. I buksene til svangerskapet måtte jeg også ned en str.. Og Bik Bok er veldig bra til topper og gensere! Mye fint og langt på salg nå. Var i en en vanlig mammabutikk i dag og det var jo så dyrt! 500 for en vanlig t-skjorte..! Da bestemte jeg meg for å fortsette med vanlige klær :-) Minus bukser altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå