Gå til innhold

Hei jenter hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå- har hengt en del inne på asistert befrukning i det siste- har mange spørsmål...og tenker mye.....

Hvordan er det med dere da- har dere en god følelse denne måneden? Jeg håper å få lov ¨å flytte inn på 1. trimester i løpet av 2007....helst før sommeren.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Har ikke skravlet så mye med deg tidligere, men nicket ditt kjenner jeg jo igjen. Hadde jo supertro på at det var din pp nå tidligere i høst/vinter (kan det være 2mnd siden), men tydeligvis dengang ei :o/ Har du fått henvisning og sånn til ass befruktning, eller forbereder du deg?

Ingen positiv følelse denne gangen. Skal jeg være gravid nå så må det være fordi "alt" er annerledes (hatt temper som hopper hele syklusen, rar coverline som kanskej egentlig ikke betyr noe, og... ja...). Tror egentlig ikke det. Men vi får nå se... 11mnd siden jeg slutta på ppillen denne uka her :o( Selv om vi ikke har vært kjempeaktive prøvere hele tiden, så føles det leeeenge! Men nå har jeg jo ei superfantastisk jente fra før av, så kan egentlg ikke klage :o)

Lykke til med prøving til deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...