Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Noen som har prøvd det? Jeg ringte apoteket og ho mente at hvis de på sykehuset fikk vite at jeg har tatt det så kom jeg til å få høre. Kan de sjekke det om jeg har tatt det?? ringte sunkost noen dager senere for å høre hva de sa.. de sa at jeg måtte ta det med samråd av en lege pga det kunne "sette igang" fødselen... Er så forvirra, har så lyst å prøve i små mengder men vil jo selvfølgelig ikke få kjeft av sykehuset..
Mamma i februar=) Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 har ikke prøvd jeg. men hvorfor blir de på sykehuset sinte da? du får vel lakseolje på sykehuset når du skal føde? noen gjør ihvertfall det...så om sykehuset gir det til folk, kan det da ikke være farlig? hm..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Dersom du bryr deg om babyen din tar du det ikke, så enkelt er det! Lakserolje vil sannsynligvis enten gi deg en oppørsk mage eller maserier eller kan forårsake styrtfødsel og i alle tilfellene vil dette stresse babyen din og gå utover den. Synes du den fortjener en slik behandling?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Vet om ei som tok det og hun ANGRET!!!! Hu dreit i buksa enkelt og greit, mens ungen forble i magen til han var klar til å komme ut! Hun mistet total kontroll der bak for å si det mildt! Vi har spøkt en del om at kanskje lakseroljen kunne brukes som hostestopper......... For hvem våger å hoste om man driter i buksa av det! Nei hold deg borte fra den "dritten" der. Tror ikke du får kjeft, men du vil nok angre når det begynner å virke. Babyen din kommer uansett når den er klar for å komme! Løp heller i trappen og bytt på alle sengene du har i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå