babyboyღaug07 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Idag var jeg på ultralyd Har hatt litt smerter i magen og maste meg til en ultralyd i uke 14. Syntes det var leeenge å vente i 4 uker til....Förste gangen jeg var til jordmor prövde vi å finne hjertelyden men det var tidlig, idag prövde vi igjen men fant den ikke... Så tok vi ultralyden, og der var lille mirakelet Hjertet slo men nurket lå heeelt stille i mer enn 5 minutter, men så begynte den å bevege seg, sprelle rundt der inne, löftet til og med ene armen som om den vinket Utrolig opplevelse, alt så bra ut, fosteret er 2 uker etter meg, altså 12 uker så regner med at terminen forblir 15. juli. Men vi skal ha ultralyd i uke 18 så vi får se hva som skjer da.. Jordmora mente at smertene var sener som var kommet i klem, livmora som gjör det visst nok...eller en urinveisinfeksjon på gang, de tok en urinpröve som skal undersökes... Skal bare ta det med ro og slappe av.. Nå föles det annerledes jeg har sett vårt barn....Föles mer virkelig... Krysser fingrene og håper at alt går bra fremover
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 gratulerer! Ja det er en viktig begivenhet i svangerskapet å se lille nurket. Både mannen min og jeg fikk tårer i øyne når vi fikk se vår gutt. :-)
kristine26 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ååå så kos:) Jeg skal på ultralyd på volvat nå på torsdag..er da 14+5.Orker ikke vente helt til uke 18 jeg heller Har termin 14 Juli...foreløpig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå