Gå til innhold

Ja, da er jeg også ruger....

Anbefalte innlegg

Jeg er på 1 ivf-forsøk, og fikk satt inn 2 egg i forrige uke. Så langt har vi vært heldige, som fikk til befruktede egg. Men denne ventetiden er så nervepirrende. Jeg våkner om natta ved det minste magerumling, og ble svett igår ettermiddag da jeg kjente de vante mens-murringene i korsryggen. Prøver å forberede meg på at det kan bli mange forsøk (og hvem tror jeg at jeg lurer...? Får allerede klo om hjertet når jeg tenker at dette kan gå galt...) Hadde en SA i september, ble gravid på naturmetoden. Så er det iallefall mulig for meg å bli gravid.

Men takk, jenter, for alle gode råd og solskinnshistorier her inne! Dere er gode å ha!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7799515-ja-da-er-jeg-ogs%C3%A5-ruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Er i samme situasjon som deg her...fikk satt inn to egg på fredag og går og kjenner etter hver lille antydning til symptomer. Dette er vårt første forsøk og jeg har blitt ivrig leser av dette forumet for å prøve å finne tips, råd og gode erfaringer.

Ønsker deg masse lykket til videre i rugingen, dette er spennnede.. :o)

Heisann dere !

Fikk satt inn to egg på søndag, og er svært urolig og ukonsentrert.

Er første IVF forsøk og vet liksom ikke helt hva jeg kan forvente. Det veste er at jeg ikke får sove om natten. Men det er jo sagt at det hjelper å være positiv, så på dagtid klarer jeg det. Jobber, men er redd for å overanstrenge meg...

Spennende å se hvordan det går med oss.

Mother77

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...