Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Nå ringte dem fra ufrivillig barnedød (krybbedød)... Kan dem ikke ringe til noen andre enn "oss" ??? huff.... Han fikk iallfall høre av meg hva jeg mente om at han ringte...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 ja det er ikke gøy... de har ringt meg også noen ganger.... når han som ringer sier hvem han er og for hvem han ringer pleier jeg å si "jaså, så du ringer kanskje for å høre hvordan det går med min nyfødte datter da eller?" da sier de som regel uskyld for at de ringte og at de ikke vil plage meg med den saken nå som jeg har små...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg sa det er F... ikke noen vits i å ringe meg mer fordi jeg har en baby og venter en ny... Da ble han spak ja!!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 er ikke kult det der nei... har ringt her og og fikk passet påskrevet for å si det slik!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Skjønner ikke hvorfor dere blir så sinte. Er jo en ekkel ting å tenke på selvfølgelig, spesielt nå som man har småttiser selv. Men det er jo en fin forening. Man kan jo svare de som ringer på en ordentlig måte, de kan jo ikke vite at dere har babyer i hus vel... !
Sigbeth Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 jo det er jo akkurat det de vet! Jeg fikk ikke tlf fra dem før jeg ble gravid i hvert fall De spekulerer i vår redsel og jeg har mistet all respekt for denne organisasjonen
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jo dem vet at vi har fått baby i hus... Selvfølgelig er det en bra forening,men hva om å sende brev til folk da med en giro til di som VIL gi.. Istedefor å ringe sånn ubeleilig!!! HI
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Hvordan vet dere at de vet?? Hvordan kan de få tak i slike opplysninger om oss? Må de ikke ha tilgang til folkeregisteret da? Sykehusene kan jo ikke gi ut slik info. Det er i tilfelle temmelig kynisk! I allefall synes jeg det er bra at de finnes og at de forsker på krybbedød (?). Forstår forresten ikke de som må ta ut dagens frustrasjon på telefonselgere! Stakkars folk sier jeg bare. de gjør jo bare jobben sin - og så må de ta i mot all mulig dritt. Man kan enkelt og greit takke nei og legge på...
Cilla m Neo;) Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Ok si at vi støtter dem da! gir dem pengene de tigger etter(av sårbare småbarns foreldre) hva får DU igjen av dem hvis ditt barn dør????? ikke en dritt!!!!! de har funnet ut vanvittig lite om krybbedød de siste 10 årene, det meste er usikker forskning og spørre undersøkelser.Ringer de meg skal de fa**n meg få høre. hvorfor bare ringe når vi har spedbarn og er sårbare? utnyttelse!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Tja.. Først og fremst så lurer jeg da på hvordan alle bokklubber får vite at du ha fått barn?? JA, det er en veldig bra sak men hva om å sende brev så folk kan melde seg frivillig istedetfor at di selgera må få kjeft 1000 ganger om dagen... Og at dem må ringe til di som allerede har sagt nei... Rart dem plutselig ringer meg og mine venninner etter vi har fått barn da... merkelig sammen treff dette her gitt... HI
Thea og Erle Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 De ser ofte på fødselannonser i avisen. Der står det ofte fulle navn. Bra foreningen, men de bør ikke gå frem på den måten å ringe de som akkurat har fått småttiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå