Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hvordan trives dere? og hvordan er arbeidstiden? håper noen kan svare:-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 er barne- og ungdomsarbeiderlærling og jobber både i sfo og skolen... jobber en dag fra 7.30 til 15.00 og 3 dager 8.30 til 16.00. (Den femte dagen jobber jeg i fritidsklubben på kvelden) jeg trives meget på sfo. flott personalet og god arbeidsinndeling. vi rullerer fra post til post hver time. Dette fordi vi er en stor sfo med 100 barn til dagen som er fordelt på mange rom og får å få mest mulig avveksling. er det noe spesielt du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 tenkte litt på arbeidsoppgavene... har dere for eksempel en utedag i uka? er det leksehjelping? kan du si litt om hvordan en arbeidsdag på sfo er?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 og en ting til - er sfo for 3, 4 og 5 klassinger? eller varierer dette fra skole til skole? litt mange spørsmål det her..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 vi har: - en friluftsgruppe som går på tur hver fredag. - svømming en dag i uka for gutter og en dag i uka for jenter - fotball en gang i uka - bingo en gang i uka - fysisk aktivitet i turnhallen to dager i uka - spillegruppe to ganger i uka - playstation hver gruppe en dag i uke så har vi mange ting de kan gjøre på huset: lego, dokkerom, tegning, klipping, lese, puterom, utelek, ++ når barna kommer blir de registrert, den klasse som spiser først setter seg etter å ha lagt fra seg jakka og sekk. den andre klasse kan være på lego/dokkerommet, tegne, puterommet eller ute. Mange voksne hjelper til under måltid. en voksen sitter ved hvert bord (4) og hjelper der det er behov. en voksen er på lego/dokkerommet og to er ute. så har vi mange som hjelper til der det er behov. etter måltid kan ungene gjøre det de har lyst på. vi voksen er inndelt per rom. det er noen få som gjør lekser på sfo. de som ønsker det får hjelp. en voksen per time har ansvar for utkryssing og sendig til fotball og slike ting. Håper jeg fikk svart deg på det du lurte. Tror jeg fikk med meg det meste :-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 sfo er for 1. til 4. klasse hos oss. en fra 5. klasse pga funksjonshemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå