Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- har dere kjøpt?? Har sett på maxicosi og izi sleep.. vet ikke helt hva som er best.. Begynner få det travelt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte izi sleep, likte godt at den kunne legges helt ned & bytte så mange fine trekk på den...

Og jeg sparte 600 på å kjøpe den i Svergie :)

Skrevet

Vi har kjøpt izi sleep. Ville vente til basen kom, men ser ikke ut til at basen til izi sleep'n skal komme, i hvert fall ikke før babyen min kommer :o)

Skikkelig irriterende å måtte feste det til beltet hver gang er jeg redd, får det ikke til nå, så vet ikke hvordan det skal gå med baby oppi, men øvelse gjør vel mester...

Vi valgte izi sleep fordi det er sikkert (derfor det er så tungt), kan legge ned ryggen når turen er over og babyen sover, og fordi det er så langt i ryggen så det passer lenger. Er vist mer vanlig at babyene vokser ut av setene i lengde fremfor kg, og izi sleep er det lengste i ryggen tror jeg!!

Skrevet

kan man ikke kjøpe base til izy sleep da? jeg syntes de var forferdelig tunge å bære på i forhold til maxi cosi.. heldigvis blir vel sambo å stå for den jobben for det meste :)

Skrevet

izi sleep...er det noe nytt på markedet?

Så en test fra aug 2006 hvor maxicosi ble kåret til den mest sikre, men der var ikke izi sleep med. Så jeg har kjøp maxicosi... :)

Skrevet

Jeg hørte det skulle komme base til izi sleepen i en butikk. En annen butikk hadde ikke hørt om det, men skulle ringe og høre, da fikk de vite det skulle komme i januar, når jeg kom tilbake i januar hadde de ikke hørt det skulle komme base likevel (?) I den tredje butikken sa de at basen kom ikke før vi kom til å trenge sete, så da fikk jeg bite i det sure eple og kjøpe uten base...

...det positive var at det var på salg da, men det var vel fordi de venter inn de nye setene med base!!! arg...

Skrevet

izy sleep er fra Be safe, Norsk merke. Har kommet veldig godt ut på tester. Men maxi cosi er jo og veldig bra sies det så :)

Skrevet

Uff, dette med bilsete er vanskelig altså, syns jeg har brukt mye tid på å "finne" det rette, uten å finne det...???

I de butikkene jeg har vært i har de anbefalt izi sleepen, så jeg gikk for den.

http://www.izisleep.com/

Skrevet

vi har kjøpt maxi cosi. Var fast bestemt på izi sleep, den er jo bare rå lekker, helt til jeg faktisk skulle løfte den i butikken, var jo bly tung.

Måtte bare slå den fra meg, da jeg vet at jeg kommer til å måtte bære stolen en del fra huset og bilen og bilen og butikken. Med babyen oppi blir den jo enda tyngre:(

Så da ble det maxi cosi på oss. Veldig fin den og, men den ser mer "vanlig" bilstol ut.

Skrevet

Jeg tror man må tenke litt på hvordan man skal bruke stolen også- Skal den stå i bilen kan den jo vær tung. Men om man skal ta den med seg på farta er det jo greit at den ikke veier bly.

Jeg ser fordelen med at den er lett og at den kan vippes med. Hvis jeg drar på besøk og barnet sover kan ryggen legges ned og ungen får våkne litt skånsomt.

Skrevet

Vi har kjøpt ACTA GRACO logic, på babykos sa de at dette var den mest solgte stolen. Vi likte også den best, fin i designen og mye lettere enn izi sleep som vi egentlig hadde tenkt å kjøpe. Kjempepraktisk med base også...

Skrevet

Jeg har kjøpt Acta graco duo logic.Den ser veldig fin ut

Da har jeg også et sete frem til 3-4års alderen.

Skrevet

Vi har Acta Graco med base. Kjøpte det høsten -04 til lillesnuppa. Har vært veldig fornøyd med setet. Lettvindt å bare klikke setet på plass, spesielt her i Bergen med alt det drittværet vi har.

Skrevet

Har tenkt på Acta Graco Logico S med justerbar base. Ny i år.

Ellers blir det Maxi Cosi.

Leigde ein veldig lett bilstol sist, og den var tung nok med baby oppi etter nokre månader. Så eg syns izi sleep'en var vel tung, sjølv om eg ikkje er blandt dei svakaste... Syns dessutan det var litt stress med belte festinga utan base.

Skrevet

Britax BabySafe ISOFIX og base! Det skal vœre en av de sikreste stolene og har i tillegg legst 'rygg" for barnet. Vi har kjøpt i rødt til junior!

Skrevet

da har vi vært og kjøpt maxi cosi bilstol i svart farge.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...