Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har i det siste hatt litt rart/vondt i den ene siden nederst i mageregionen. Nesten som når jeg gikk gravid og han lå å presset på den ene siden. Har også vært en god del svimmel. Har noen ganger virket som om jeg har besvimt og tilbake igjen i samme sekund. Kan det være noe galt, en svulst eller noe i eggstokken på den siden? Vær så snill å svar dere som vet hva det kan være.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ta deg en tur til legen du! Så er du på den sikre siden!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 jeg er ikke lege altså men jeg tviler på at det er noen leger som kan svare deg på det uten å ha undersøkt deg. det skjer mye rart med kroppen under og etter en fødsel. ta deg en tur til legen i morgen. det er ikke bra bra å gå sånn... tenk om du skulle besvime mens du bærer den lille, det hadde jo ikke vært noe gøy....
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Ja, d var et godt forslag! Trur jeg skal gjøre d! Jeg tenker å dra dit, men er jo så dyrt synes jeg! Men jeg må vel nesten, så jeg får vite! Hvis ikke blir jeg vel sittende hær inne å grave å spørre om det til jeg blir grønn i maska:)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Nei, det hadde ikke vært noe særlig nei. Jeg får ta meg en tur om så jeg må ta med dagbarna mine dit.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Du får få det på giro å betale når du kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå