Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 ..hva hadde dere valgt da og hvorfor? og hva jobber dere med nå?
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 jeg er hjelpepleier.. Hadde jeg valgt utdannelse på nytt ville jeg kanskje blitt lærer i yrkesfag eller hudpleier. Noe man kan holde på med på dagtid.Er blitt veldig anti- turnus etter jeg ble gravid, gruer meg til å jobbe kvelder og helger igjen, med familie.huff! Heldigvis aldri for sent å utdanne seg :-.)
Mamma i februar=) Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 har ingen anelse om hva jeg i det hele tatt skal bli jeg..hehe...
2_TETTE Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Å, for et bra spørsmål. Jeg er utdannet lærer, men må si at slik som ting har blitt med masse bundet tid, helt motsatt av andre jobber hvor man kan ha hjemmekontor og div, så ville jeg valgt noe annet. Selv om tiden med barna er givende er det så mye møtetid og slik som måå være på jobb og det er jeg misfornøyd med. Jeg drømmer om at jeg kunne leve av å være forfatter, men med tanke på utdanning skulle jeg nok ønske jeg hadde blitt veterinær eller journalist. Men er ikke 100% sikker...
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Eg er også lærar og ville nok blitt det om eg skulle velgja på nytt også. Har spesielt no i år hatt greie klasser og det hjelper veldig på. Skikkeleg travelt er det, men hadde sikkert vore det i andre yrke også. Kunne også tenkt meg å vore landskapsarkitekt.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Egentlig har jeg mest lyst å være husmor, det skal jeg være også på ubestemt tid. Men det er jo greit å ha sykpleierutdannelsen når man skal være husmor også. Får skaffe meg skaut og hvitt forkle, så skal jeg straks ned på vaskerommet og varme opp klesrulla.