Gå til innhold

Auauauaua...sparking i ribbebena...!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier til meg selv at jeg ikke skal klage, det e bare flott det e fart i henne.. Men auauaua=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har funnet et punkt langt oppe på magen som hun tydeligvis synes det er voldsomt festlig å sparke på, føles nesten som et blåmerke som noen dytter på. Om og om igjen. Hele natta og hele dagen.

Ja, godt det er liv i henne, men hun kunne vel tatt et hint ;-)

Skrevet

jeg tror ho snuppa i magen min prøver å sparke seg ut ved å sparke på samme sted dag ut og dag inn. men men...så lenge ho er der inne, veit jeg ihvertfall hvor ho er hen. blir verre om 15 år...sove over hos ei venninne du liksom...hehe

Skrevet

Hehe ikke sant ;-)

Men vi kan alle triksa...tror vi da.

Skrevet

Ja, ribbena mine også! Helt mørbanka!! Dem er så øm og vond no!! Vært det i 2 mnd ca... konstant! men er jo når'n sparker at det er ekstremt vondt, da!! Spessielt høyresida!! Men men.. er jo verdt det.. ;)

Skrevet

skriver under på denne jeg også. spess hø.side.. sårt gitt...

Skikkelig fotballspiller eller jazzballerina dette

Skrevet

Høyresida her også- akkurat samme sted som junior dreiv og sparka da han var i magen....

Skrevet

hiver meg med her jeg også...

lillegutt sparker noe voldsomt i ribbeina, i hoftekammene, i lysken på venstre side og rett i blæra. når jeg går virker det som om jeg skal tisse på meg for hver skritt. I tillegg synes jeg synd på meg selv over lange 67 dager igjen til termin.... men jeg skal ikke klage heller. prise seg lykkelig over at dette går bra!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...