Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Noen som har tips?? Snuppa er snart 1 år, vi trenger ny vogn men har ikke peiling på hvem jeg skal velge?????
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 JEg har quinny freestyle og er veldig fornøyd med den da:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Easy Walker vs Quinny er at EW er mer vindtett. De med Quinny må tette den med tepper o.l.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg ville valgt OTH. Gansle lik de der. Men finere, lettere (9 kg) og bedre å kjøre.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 EasyWalker veier bare ni kilo den også Et kjempepluss!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Har hatt Quinny og har TFK. Quinnyen gikk på hodet ut etter 4 mnd, nå skjønner vi hva en ordentlig vogn er ) Smak og behag selvsagt, men her scorer Joggster Twisten på alle områder. Skal aldri selge den, tilfelle den er vanskelig å få tak i når vi skal ha nestemann )
Bonusmamma13 Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 EW er veldig enkel å legge sammen, tar liten plass i bilen og kan trilles med lillefingeren. Minus er at den ikke er spesielt pen og liggedelen er veldig liten. Poden er 4 mnd og det begynner bli ganske trangt nå... Har classic, mulig liggedelen er større på sky..
Happy Ignorant Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Kjøpte tfk joggster 2 til dattern vår for snart 2 år siden. Er kjempefornøyd med den! Skulle jeg kjøpt ny vogn i dag, ville jeg helt klart gått for joggster twist!
trebarnsmamma? Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Vi er bare sånn halvfornøyd med vår Quinny, har hørt veldig mye bra om TFK. Synes ikke TFK er like pene, men det har jo lite å si når quinneyen faktisk er omtrent umulig å flatpakke om man ikke har 4 armer, pluss at styret som er regulerbart gir litt etter når det blir litt vekt i vogna, sportsdelen er litt åpen, og den blir visstnok trang når barna begynner å bli litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå