Gå til innhold

Er så i tvil!!! Sportsvogn!! Easy walker, Quinny speedi eller TFK joggster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips?? Snuppa er snart 1 år, vi trenger ny vogn men har ikke peiling på hvem jeg skal velge?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har quinny freestyle og er veldig fornøyd med den da:)

Skrevet

Easy Walker vs Quinny er at EW er mer vindtett. De med Quinny må tette den med tepper o.l.

Skrevet

Jeg ville valgt OTH. Gansle lik de der. Men finere, lettere (9 kg) og bedre å kjøre.

Skrevet

EasyWalker veier bare ni kilo den også:) Et kjempepluss!

Skrevet

Har hatt Quinny og har TFK.

Quinnyen gikk på hodet ut etter 4 mnd, nå skjønner vi hva en ordentlig vogn er :o)

Smak og behag selvsagt, men her scorer Joggster Twisten på alle områder.

Skal aldri selge den, tilfelle den er vanskelig å få tak i når vi skal ha nestemann :o)

Skrevet

EW er veldig enkel å legge sammen, tar liten plass i bilen og kan trilles med lillefingeren. Minus er at den ikke er spesielt pen og liggedelen er veldig liten. Poden er 4 mnd og det begynner bli ganske trangt nå... Har classic, mulig liggedelen er større på sky..

Skrevet

Kjøpte tfk joggster 2 til dattern vår for snart 2 år siden. Er kjempefornøyd med den! Skulle jeg kjøpt ny vogn i dag, ville jeg helt klart gått for joggster twist!

Skrevet

Vi er bare sånn halvfornøyd med vår Quinny, har hørt veldig mye bra om TFK. Synes ikke TFK er like pene, men det har jo lite å si når quinneyen faktisk er omtrent umulig å flatpakke om man ikke har 4 armer, pluss at styret som er regulerbart gir litt etter når det blir litt vekt i vogna, sportsdelen er litt åpen, og den blir visstnok trang når barna begynner å bli litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...